%0
Tüketici Davranışları - Kolektif

Tüketici Davranışları

Kolektif

Yayınevi: Nobel

ISBN: 9786254023408

Editör : Yakup Durmaz

Türkçe | 184 Sayfa | 16 x 23,5 cm

Tür: İşletme-Pazarlama

  • 45,00 TL

 Tüketici davranışlarını anlamak ve tüketicilerin istek ve arzularına göre mal ve hizmet üretmek günümüz pazarlama anlayışının odak noktası olarak kabul edilmiştir. İlk çağlardan günümüze kadar ürün, satış ve modern pazarlama anlayışı gibi çeşitli aşamalardan geçen pazarlamanın, işletmelerin tüketici ve müşterileri ile iletişim kurmasını sağlayan en önemli fonksiyonlarından biri olarak işlev yaptığını söylemek mümkündür. Günümüzde büyük oranda artan ulusal ve uluslararası rekabet tüketiciyi ve bu tüketicinin satın alma davranışını etkileyen kültürel, sosyal, psikolojik ve kişisel faktörleri yakinen tanımak ve tüketicinin memnuniyeti için çalışmak büyük önem arz etmektedir. Çünkü kalbi kırılan ve memnun olmayan bir tüketiciyi tekrar müşteri olarak işletmeye kazandırabilmek oldukça zordur. Bu nedenle, eğer tüketiciler iyi tanınırsa onları memnun edecek mal ve hizmet üretmenin mümkün olabileceği düşünülmektedir. Bu amaç ile yazılan kitabın; hem işletmelere hem ders kitabı olarak ön lisans, lisans ve lisansüstü öğrencilere ve hem de tüketici bilincini artırabilmek için müşteri ve tüketicilere yararlı olabileceği düşünülmektedir. Tüm okuyucularımıza ve insanlığa yararlı olması temennisiyle...

Tüketici Davranışları için şu an satın alabilecekleriniz

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2022 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı