%26
Tüketici Nasıl Düşünür - Zaltman, Gerald

Tüketici Nasıl Düşünür

Gerald Zaltman

Yayınevi: Mediacat

Yayın tarihi: 03/2014

ISBN: 9799756347316

Çevirmen : A. Semih Koç

Türkçe | 404 Sayfa | 14,5 x 21,5 cm.

Tür: İş Yönetimi

  • 22,20 TL
  • 30,00 TL

Pazar araştırmalarına ayrılan onca bütçeye rağmen, piyasaya sunulan markaların önemli bir bölümü başarısız oluyor. Oysa şirketler, tüketiciler ne istiyorsa onu üretiyor!..

Bu garip durumun nedeni, tüketicilerin aslında ne istediklerini bilmemeleri olabilir mi? Harvard Business School'da pazarlama profesörü olan Gerald Zaltman "evet" diyor, "çünkü düşünme sürecinin yüzde 95'i bilinçaltında gerçekleşir."

Tüketici Nasıl Düşünür?, satın alma kararlarının arkasındaki bu sisli bölgeyi aydınlatan bir kitap. Zaltman bu kitapta nöroloji, sosyoloji, bilişsel bilimsel gibi pek çok disiplinden yararlanarak tüketici aklının işleyiş kurallarını açığa çıkarıyor. İnsanların neyi, neden ve nası satın aldıklarını anlamamızı sağlıyor. Bu bilgiyle neler yapılmaz ki!

 

Motor Kurye ile Teslim
Bu Ürünün Bulunduğu Şubelerimiz:
  • pandora.com.tr
  • Beyoğlu
  • Nişantaşı

Tüketici Nasıl Düşünür için şu an mevcudu olmayanlar

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı