Yayınevi: İdeal Kültür ve Yayıncılık
Yayın tarihi: 05/2012
ISBN: 9786055729240
Yazar : Mehmet Emin İnal
Türkçe | 132 Sayfa | 16,5 x 24 cm.
Tür: İşletme-Pazarlama
Temin Süresi 2 - 4 iş günü
Son yıllarda işletmeler, tüketiciler için değer yaratma konusunda çok daha fazla çaba göstermekte ancak tüketici istek ve ihtiyaçlarının hızla değişmesiyle bu değişime ayak uydurmada yetersiz kalmaktadırlar. Rekabetin yoğun olarak yaşandığı günümüz dünyasında markalar pazarlama için değerli varlıklar haline gelmiş bunutn sonucunda tüketicinin istek ve ihtiyaçlarına cevap verme olgusu işletmlerin temel politikası olmuştur.
Bu durum, rakiplerine karşı rekabet üstünlüğü sağlaması için işletmeleri somut faydalardan çok değer yaratan soyut faydalara yöneltmiştir.
Soyut faydalar, tüketicinin markaya olan davranışlarını olumlu veya olumsuz yönde etkileyecek bilişsel ve duygusal öncü çağrışımlardır. Bu çerçevede bu araştırmada, tüketici temelli marka değerini oluşturan boyutları incelemek ve geçerliliğini test etmek için, Kayseri’de yaşayan otomobil kullanıcılarına yönelik bir anket çalışması yapılmış ve bulanık analitik hiyerarşi prosesi yöntemi ile tüketiciler için en değerli olan marka belirlenmiştir.
Aile İşletmelerinde Muhasebe-Finans ve Denetim
Osman Yılmaz
70,00 TL
Site Fiyatı: 70,00 TL
Çok Kriterli Karar Verme Yöntemi Seçiminde Yeni Bir Yaklaşım
Ahmet Öztel
25,00 TL
Site Fiyatı: 25,00 TL
Havacılık Sektöründe Entelektüel Sermaye-İnovasyon ve Performans
Nil Konyalılar
40,00 TL
Site Fiyatı: 40,00 TL
Yeşil Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi
Eren Özceylan
35,00 TL
Site Fiyatı: 35,00 TL
Örgüt Kuramları : Öğrenen Örgüt İlişkisi
Fatma Zehra Tan
45,00 TL
Site Fiyatı: 45,00 TL
Pazarlamada Dönüşüm
Gonca Telli
45,00 TL
Site Fiyatı: 45,00 TL
İç Denetim ve Risk Değerlendirme
Duygu Celayir
40,00 TL
Site Fiyatı: 40,00 TL
Liderlik Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme Becerileri
Şükrü Cankaya
30,00 TL
Site Fiyatı: 30,00 TL
Başkalarının Fikirlerinden Ne Ölçüde Yararlanıyoruz? : Yargıç Danışman Sistemi Bağlamında Karar
Emel Şıklar
22,00 TL
Site Fiyatı: 22,00 TL
Perakendecilikte Kişisel Satış ve Satış Gücü Yönetimi
Şaban Altın
20,00 TL
Site Fiyatı: 20,00 TL
Proje Yönetimi Bilgi Birikimi Kılavuzu : PMBOK Kılavuzu 6. Baskı : Çevik Uygulama Klavuzu
Kolektif
249,00 TL
Site Fiyatı: 249,00 TL
Head First PMP : Zihin Dostu Bir Rehber
Jennifer Greene
190,00 TL
Site Fiyatı: 190,00 TL
Proje Yönetimi
Eren Özdemir
48,00 TL
Site Fiyatı: 34,56 TL
Türkiye'de Pandemi Dönemi Tüketici Davranışları Covid-19
Özgür Bayram Soylu
20,00 TL
Site Fiyatı: 20,00 TL
Modern Portföy Yönetimi : Yöntem-Yaklaşım ve Uygulamalar
Ercan Özen
49,50 TL
Site Fiyatı: 49,50 TL
Lüks Marka İletişimi
Evrim Derinözlü
25,00 TL
Site Fiyatı: 25,00 TL
Marka Yönetimi : Yeni Başlayanlar İçin
N. Bilge İspir
23,00 TL
Site Fiyatı: 23,00 TL
Pazarlamada Dönüşüm
Gonca Telli
45,00 TL
Site Fiyatı: 45,00 TL
Yönetim ve Organizasyon : İşletmelerde
Mümin Ertürk
39,50 TL
Site Fiyatı: 39,50 TL
İç Denetim : Uluslararası İç Denetim Standartları ile Uyumlu
Seval Kardeş Selimoğlu
32,00 TL
Site Fiyatı: 32,00 TL
Uluslararası Pazarlama Yönetimi : Teori Uygulama ve Örnek Olaylar
Mehmet Karafakıoğlu
56,00 TL
Site Fiyatı: 56,00 TL
Schaum's Outlines İstatistik
Murray R. Spiegel
58,00 TL
Site Fiyatı: 58,00 TL
Sürdürülebilir Tüketim Gönüllü Sadelik ve Maddi Değerler
Ahu Ergen
19,50 TL
Site Fiyatı: 19,50 TL
Bağımsız Denetim
Seval Kardeş Selimoğlu
44,00 TL
Site Fiyatı: 44,00 TL
Stratejik Yönetim ve İşletme Politikası
Erol Eren
68,00 TL
Site Fiyatı: 68,00 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit