%0
Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları - Kolektif

Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları

Kolektif

Yayınevi: Nobel

Yayın tarihi: 02/2021

ISBN: 9786254068881

Türkçe |

Tür: Satış-Pazarlama

  • 42,00 TL

Günümüz iş dünyasında yaşanan küresel rekabete paralel olarak teknolojik, ekonomik, sosyo-kültürel ve politik gelişmeler, her alanda olduğu gibi pazarlama alanında da önemli değişim ve dönüşümlerin yaşanmasına ortam yaratmaktadır. Bu değişim ve dönüşümler, pazarlama stratejisi ve yönetiminde güncel trendleri adapte etmeyi zorunlu kılmaktadır. Bu nedenle klasik pazarlama anlayışından modern pazarlama anlayışına geçiş sürecini tamamlamayan işletmelerin rekabet ortamında ayakta kalmaları zor olacaktır. 2000’li yıllarla birlikte pazarlama dünyasında ortaya çıkan birbirinden farklı trendler ile işletmeler, mevcut ve potansiyel tüketicilerine daha interaktif daha etkili daha sürdürülebilir ve daha ilgi çekici mesajlarla ulaşmaya ve kurdukları iletişimi kalıcı tutmaya çalışmaktadırlar. Bu kitapta, bahsi geçen yeni pazarlama trendlerinden; Artırılmış Gerçeklik Pazarlama, B2B ve B2C Pazarlama, Çeşitlilik Pazarlaması, Gerilla Pazarlama, Gizli Pazarlama, İçerik Pazarlama, Mistik Pazarlama, Retro Pazarlama ve Sinsi Pazarlama, turizm endüstrisi perspektifinden ele alınmış ve çeşitli örneklerle açıklanmaya çalışılmıştır.

 

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2022 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı