Türk Markaları 1 - Vardar, Nükhet

Türk Markaları 1

Nükhet Vardar

Yayınevi: Reklamcılık Vakfı

Yayın tarihi: 03/2007

ISBN: 9789759829223

Ciltli | Türkçe | 441 Sayfa | Geniş boy | 

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

Türk Markaları
"Her ülke markaları kadar zengindir."

Bu eserin hazırlanması tam 129 yıl sürdü! TM-Türk Markaları dizisi, "bir ülke sahip olduğu markaları kadar zengindir" anlayışıyla Reklamcılık Vakfı ve Reklamcılar Derneği tarafından tasarlanan, toplam 4 ciltlik bir eser.

TM 1 , Türkiye'de doğmuş, reklamı – pazarlama iletişimi araçlarını sürekli ve tutarlı kullanarak güçlenmiş 70 kadar öncü marka içerisinden, kronolojik sıralamayla ilk on üçünü sunuyor:
Komili Zeytinyağı, Hacı Şakir, Tariş Zeytinyağı, Türkiye İş Bankası, DYO, Türk Hava Yolları, Vakko, Petrol Ofisi, Yapı Kredi, Garanti, Akbank, Hürriyet, Milliyet.

Akademisyen ve marka danışmanı Prof. Dr. Nükhet Vardar tarafından kaleme alınan TM, ekonomi, sektörler, markalar ve akademik dünya için yarar üretmeyi hedefliyor. Etkili marka yönetimine ilişkin başarı öykülerini, verimli iş ortaklıklarını kayda geçirmeyi, yol gösterici, eğitsel bir bellek oluşturmayı amaçlanan çalışma, Türk ekonomisinin ekonomik – sanayi gelişim çizgisini de ortaya koyuyor.

Eser, geçmişte yaşanmış başarı öyküleri gibi değil, bugünün ve geleceğin markalaşma süreçlerini tetikleyecek deneyim paylaşımı olarak algılanmalıdır.

İlgili Ürünler

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015