Türk Markaları 2 - Vardar, Nükhet

Türk Markaları 2

Nükhet Vardar

Yayınevi: Reklamcılık Vakfı

Yayın tarihi: 01/2009

ISBN: 9789759823962

Ciltli | Türkçe | 384 Sayfa | Büyük boy  | 

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

TM-2, Türkiye'de doğmuş, reklamı - pazarlama iletişimi araçlarını sürekli ve tutarlı kullanarak güçlenmiş, 70 kadar başarılı marka öyküsünü derlemeyi hedefleyen, 4 ciltten oluşacak ansiklopedinin ikinci cildidir.

"Öncü markalar; ekonominin lokomotifleridir" vizyonuyla ortaya çıkan TM//Türk Markaları ansiklopedisinin amacı, etkili marka yönetimine ilişkin başarı öykülerini, reklamveren – reklam ajansı verimli iş ortaklığını kayda geçirmek ve yol gösterici, eğitsel bir bellek oluşturmaktır...

Ocak 2007'de yayımlanan ilk ciltte yer alan markalar kronolojik sıra ile; Komili, Hacı Şakir, Tariş, Türkiye İş Bankası, DYO, Türk Hava Yolları, Vakko, Petrol Ofisi, Yapı Kredi, Garanti, Akbank, Hürriyet, Milliyet'tir.

Aralık 2008'de yayımlanan ikinci ciltte yer alan markalar kronolojik sıra ile; Ülker, Altınyıldız, Demirdöküm, Arçelik, Arko, Çanakkale Seramik & Kalebodur, İstikbal, YKM, Vitra, Aygaz, Eti, Mudo'dur.

Marka danışmanı ve akademisyen Prof. Dr. Nükhet Vardar tarafından kaleme alınan TM ansiklopedisi ekonomi, sektörler, markalar ve akademisyenler için yarar üretme anlayışıyla tamamlandı.

TM//Türk Markaları ansiklopedisi pazarlama iletişiminin nitel ve nicel gelişimi için çalışan, ekonomik gelişmeler ve sektörel ihtiyaçlar doğrultusunda projeler üreten Reklamcılık Vakfı tarafından yayımlanmıştır Tanıtım Yazısı'ndan

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015