Yayınevi: De Ki
Yayın tarihi: 09/2019
ISBN: 9789944492683
Yazar : G. Senem Gençtürk Hızal B. Pınar Özdemir
Türkçe | 237 Sayfa | 14 x 21 cm
1960 ve 1980 yılları arasında, Türkiye’de halkla ilişkiler tarihini farklı perspektiflerden ele almayı amaçlayan bu çalışma, halkla ilişkilerin kurumsallaşma sürecindeki gelişimini akademi, kamu yönetimi ve özel sektör alanları üzerinden izleyerek, kişiler, kurumlar ve bağlamlar bütününün bir ürünü olarak bu alanın nasıl yapıldığını ortaya koymaktadır. Türkiye’de 1960’lı yılların katılımcı, 1970’lerin ise tanıtımcı anlayışına sahip planlı kalkınma söyleminin halkla ilişkiler alanının kurumsallaşmasına nasıl uygun bir zemin hazırladığını ortaya koyan çalışma, bu yanıyla da Türkiye’deki toplumsal gelişmelerin alan üzerindeki etkisini berraklaştırmaktadır. Alanın öncüleri olarak görülebilecek pek çok isim, kendi meslek pratiklerine ilişkin anlatılarıyla bu kitabın ortaya çıkmasında önemli bir katkı sağlamıştır. Bu kitapta halkla ilişkiler alanıyla akademik olarak ilgilenen ya da mesleki olarak bu alanda faaliyette bulunan ve alanın olanaklarını genişletmeye çalışan, Prof. Dr. Nermin Abadan Unat, Prof. Dr. Metin Kazancı, Prof. Dr. Alâeddin Asna, Prof. Dr. Nuri Tortop, Prof. Dr. Yücel Ertekin, Doç. Dr. Birkan Uysal, Ayşegül Dora, Betûl Mardin, Canan (Usman) Reeves, Ahmet Ramazanoğlu, Ergüder Tırnova, Sancar Maruflu, Birten Gökyay, Altemur Kılıç gibi öncülerin yanı sıra, yolu bir şekilde halkla ilişkilerle kesişen Suna Banguoğlu, Hıncal Uluç ve Halit Kıvanç gibi isimlerin anlatıları, halkla ilşkiler tarihinin daha önce paylaşılmamış geçmişini okuyucuya sunmaktadır.
Türkiye’de Halkla İlişkiler Tarihi : Kurumsallaşma Yılları 1960-1988
Melike Aktaş Yamanoğlu
Halkla İlişkilerin Kazancı Geçmiş Eğilimler Yeni Yönelimler
Melike Aktaş Yamanoğlu
40,00 TL
Site Fiyatı: 33,20 TL
Televizyon Reklamcılığı
E. Gülbuğ Erol
35,00 TL
Site Fiyatı: 35,00 TL
Adman Author
Ender Merter
50,00 TL
Site Fiyatı: 37,50 TL
Eğer Ogilvy Değilseniz Bir Fikir Yaratmanın Yolları : Reklamcılığın Gizli Silahları
Alexey Ivanov
30,00 TL
Site Fiyatı: 22,20 TL
Stratejik Halkla İlişkiler Kapsamında Kriz Yönetimi
İlknur Doğu Öztürk
20,00 TL
Site Fiyatı: 16,00 TL
Halkla İlişkiler Perspektifinden Medya ve Yerel Yönetim İlişkisi
Hasan Altincik
35,00 TL
Site Fiyatı: 31,50 TL
Reklam İkna ve İdeoloji
Mustafa C. Sadakaoğlu
38,00 TL
Site Fiyatı: 34,20 TL
Özel Okullarda Halkla İlişkiler ve İtibar
Sedat Şeker
35,00 TL
Site Fiyatı: 28,00 TL
Halkla İlişkiler : Uygulama Alanları ve Uygulayıcıların Rolleri
Hüsamettin Akar
45,00 TL
Site Fiyatı: 45,00 TL
Kurumsal İletişim Araştırmaları
Levent Özkoçak
58,00 TL
Site Fiyatı: 58,00 TL
Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Konular
Ayhan Doğan
48,00 TL
Site Fiyatı: 48,00 TL
Şimdi Reklamlar
Müge Elden
60,50 TL
Site Fiyatı: 48,40 TL
Reklam ve Reklamcılık
Müge Elden
50,00 TL
Site Fiyatı: 42,50 TL
Güçlü Markalar Yaratmak
David A. Aaker
38,00 TL
Site Fiyatı: 30,40 TL
Reklam Çekicilikleri : Cinsellik Mizah Korku
Müge Elden
45,00 TL
Site Fiyatı: 36,00 TL
Sınır Tanımayan Reklam Ortamı Açıkhava Reklamcılığı
Nilüfer Sarı Sezer
29,50 TL
Site Fiyatı: 29,50 TL
Dijital Çağda Halkla İlişkiler Yazarlığı
Ferah Onat
24,00 TL
Site Fiyatı: 21,84 TL
Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları
Çiğdem Karakaya Şatır
35,00 TL
Site Fiyatı: 31,85 TL
İzleniyoruz : Yeni Reklam Sektörünün Elindeki Kimliğimiz ve Değerimiz
Joseph Turow
29,00 TL
Site Fiyatı: 19,72 TL
Reklamı Anlamlandırmak
Seda Çakar Mengü
35,00 TL
Site Fiyatı: 29,75 TL
Halkla İlişkiler : İşletmelerde
Zeyyat Sabuncuoğlu
39,00 TL
Site Fiyatı: 33,15 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit