Yayınevi: Nobel
Yayın tarihi: 09/2021
ISBN: 9786254397462
Türkçe | 246 Sayfa | 16,00 x 24,00 cm.
Tür: Satış-Pazarlama
Temin Süresi 1 - 3 iş günü
Günümüzde önem kazanan küreselleşme olgusu doğrultusunda uluslararası pazarlama; ''Küresel tüketici ihtiyaçlarının yerli ve uluslararası rakiplerden daha iyi şekilde belirlenmesi, karşılanması ve pazarlama faaliyetlerinin küresel çevrenin sınırlamaları çerçevesinde koordine edilmesidir.'' şeklinde tanımlanabilir. Bu nedenle ulusal pazarlama ile uluslararası pazarlama arasındaki önemli fark, kullanılan pazarlama araçlarında değil içinde faaliyet gösterilen ortamdadır. Uluslararası pazarlamada müşteriler yabancı ülkelerde olduğundan pazarlanan ürün veya hizmet devletler arası sınırları geçmek zorundadır. Bu da farklı yasal düzenlemeler, farklı para birimleri ve farklı ekonomik gelişmişlik düzeyleri ile farklı kültürel ortamlar ve yapılar anlamına gelmektedir.
İşletmelerin uluslararası pazarlarda yürüttükleri işletme faaliyetlerinin başarılı olabilmesinin temel şartı, uluslararası pazarlara uyum sağlayabilme gerekliliğinde yatmaktadır. Uluslararası pazarlama faaliyetlerine katılan her firma, politikasını yurt içindekinden farklı bir biçimde belirlemek durumundadır. Dış pazarlardaki müşterilerin istek ve ihtiyaçları, farklı bir çevreye mensup olmaları nedeniyle genellikle ve çoğunlukla yurt içindekinden çok farklıdır.
İşletmeler, uluslararası pazarlamanın kendilerinin genel bir faaliyeti hâline gelmesi nedeniyle büyümek ve yayılmak amacıyla özellikle ülkeler ölçeğinde ve farklı pazarlama karması uygulamaları ile kendi etkinliklerini artırmak durumundadır. Bu da uluslararası pazarlamada yeni tekniklerin ihtiyaca göre belirlenmesi, uygulanması ve geliştirilmesi ile mümkün olmaktadır.
Bu bağlamda kitapta; şu ana kadar anlatılan detaylar dahilinde, günümüzde uluslararası pazarlama bilim dalına önemli etkisi olabilecek güncel ve yeni konular, geniş ve perspektifsel bir bakış açısı ile ele alınıp açıklandıktan sonra sonuçları itibari ile yorumlanarak okuyucuya sunulmuştur.
Uluslararası Lojistik Küresel Tedarik Zinciri Yönetimi
Douglas Long
Site Fiyatı: 72,00 TL
Trade with Africa : Logistics Model Work for Turkey
Murat Düzgün
Site Fiyatı: 38,00 TL
Uluslararası Havacılığın Temelleri
Suzanne Kearns
Site Fiyatı: 72,00 TL
İnsansız Hava Araçları (İHA) Temel Bilgiler ve Kullanım Alanları
Haydar Ateş
Site Fiyatı: 46,00 TL
Müşteriyi Yakalamak : Yeni Nesil Perakende Yönetimi
Melik Karabıyıkoğlu
Site Fiyatı: 22,50 TL
1 Sayfalık Pazarlama Planı : Yeni Müşteriler Edinin-Daha Fazla Para Kazanın ve Kalabalıktan Sıyrılı
Allan Dib
Site Fiyatı: 43,20 TL
Pazarlama Teorileri 2
M. İsmail Yağcı
Site Fiyatı: 52,80 TL
Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Ruziye Cop
Site Fiyatı: 78,00 TL
Bütünleşik Pazarlama İletişimi : Küresel Markalar Bağlamında
Sarp Bağcan
Site Fiyatı: 58,50 TL
Pazarlamanın Geleceği
Merve Vardarsuyu
Site Fiyatı: 58,50 TL
Sustainability
Erkut Akkartal
Site Fiyatı: 88,20 TL
Sosyal Medya ve Satın Alma Davranışı
Rıza Batur Bülbül
Site Fiyatı: 37,80 TL
80/20 Satış Pazarlama : Pareto Yeniden Yazıldı
Perry Marshall
Site Fiyatı: 44,25 TL
Dijital Spor Pazarlaması
Özge Ercan
Site Fiyatı: 65,00 TL
Endüstriyel Pazarlama
Nezihe Figen Balta
Site Fiyatı: 43,00 TL
Markalama : Başarıya Ulaştıran 20 Temel İlke
David A. Aaker
Site Fiyatı: 48,00 TL
Marka Hikayeleri : İstanbul'dan Endonezya'ya
John Grant
Site Fiyatı: 43,20 TL
Satış Profesyoneli El Kitabı : Saha ve Kurumsal Satışta Başarı İçin Yapılması Gerekenler
Hakan Okay
Site Fiyatı: 19,50 TL
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları : Vaka Analizleri İle
Aysun Kahraman
Site Fiyatı: 75,00 TL
Hitler’i Pazarlamak
Nicholas O’Shaughnessy
Site Fiyatı: 46,88 TL
Pazarlama Teorileri
M. İsmail Yağcı
Site Fiyatı: 49,60 TL
Principles of Marketing 18é
Philip Kotler
Site Fiyatı: 350,00 TL
Pazarlama Teorileri 2
M. İsmail Yağcı
Site Fiyatı: 52,80 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit