%10
Üniversitelerde Kurumsal İmaj - Ürkmez, Seval

Üniversitelerde Kurumsal İmaj

Seval Ürkmez

Yayınevi: Palet

Yayın tarihi: 05/2022

ISBN: 9786257675864

Türkçe |

Tür: Eğitim (Genel)

  • 27,00 TL

Kurum ve kuruluşların varlığını devam ettirebilmesinin temel taşı olan imaj kavramı, günümüzde söz konusu kurumların hedef kitlelerinin zihninde bıraktığı izlenimlerden oluşmaktadır. Küresel pazarda markalaşmak isteyen kurumların kendilerini ifade ettiği unsurlar ile müşterileri tarafından algılanan değerler örtüşmelidir. Özellikle soyut hizmet sunan üniversiteler, öğrencileri tarafından olumlu imaj algısına sahip olabilmeyi başardığında tercih edilebilirliğini arttırabilmektedir. Başarılı öğrenciler tarafından tercih edilmek ve nitelikli akademik personeli bünyesine katmak isteyen her üniversite kurumsal imaj çalışmalarına gereken özeni göstermelidir. Olumlu kurumsal imaj kuşkusuz üniversitenin küresel çapta marka olmasını sağlayacaktır. Dolayısıyla çok sayıda seçenekler arasından sıyrılarak tercih edilebilirliğini arttırmak isteyen her üniversite için güçlü imaj oluşturmak zorunlu bir olgudur.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2022 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı