Advertising Account Planning : Planning and Managing an IMC Campaign - Kelley, Larry

Advertising Account Planning : Planning and Managing an IMC Campaign

Larry Kelley

Yayınevi: Routledge

Yayın tarihi: 09/2014

ISBN: 9780765640369

Yazar : Donald W. Jugenheimer

İngilizce | 262 Sayfa | 14,99x22,61x1,52 cm.

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

  • Temin Süresi 28 - 42 iş günü

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    temin süresi ve fiyatını size bildirelim

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim

Concise yet comprehensive, this practical guide covers the critical role of the account planner in advertising. The new edition of Advertising Account Planning features several new topics as well as deeper content in existing areas based on feedback from students, instructors and practitioners.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı