Alışveriş Merkezleri : AVMler Nasıl Farklı Konumlandırılır - Altuna, Oylum Korkut

Alışveriş Merkezleri : AVM'ler Nasıl Farklı Konumlandırılır

Oylum Korkut Altuna

Yayınevi: Beta

Yayın tarihi: 05/2012

ISBN: 9786053777144

Türkçe | 120 Sayfa | 16 x 23,5 cm.

Tür: İşletme-Pazarlama

Bu kitapta, perakendeciliğin dünyada, Avrupa’da, ABD’de ve Türkiye’deki gelişim sürecini, perakendecilerin sınıflandırılmasını, alışveriş merkezlerinin dünyada, Avrupa’da, ABD’de ve Türkiye’deki gelişim sürecini, alışveriş merkezlerinin sınıflandırılmasını, alışveriş merkezlerinde tüketici davranışlarını ve alışveriş merkezlerinde tüketici davranışlarını etkileyen faktörleri detaylı bir şekilde ele almıştır.

Konu Başlıkları:
 Perakende Sektörünün Parlayan Yıldızı: Alışveriş Merkezleri
 Kısaca Perakendecilik
 Alışveriş Merkezleri
 Alışveriş Merkezlerinde Ziyaretçi Davranışları
 Alışveriş Merkezlerindeki Ziyaretçi Tipleri
 Ziyaretçilerin Gözünden Alışveriş Merkezleri
 Alışveriş Merkezlerinde Konumlandırma
 Stratejik Pazarlama Planlaması Süreci ve Bu Süreçte Konumlandırmanın Yeri
 Pazar Bölümlendirme Kavramı ve Kriterleri
 Hedef Pazar Seçimi
 Konumlandırma Kavramı
 Alışveriş Merkezlerinde Konumlandırma Stratejileri Nasıl Belirlenmelidir?
 Alışveriş Merkezleri İçin Öneriler

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı