Cehennemi Yaşatan Müşteri Sendromu - Belding, Shaun

Cehennemi Yaşatan Müşteri Sendromu

Shaun Belding

Yayınevi: Kaizen

Yayın tarihi: 04/2006

ISBN: 9789944969024

Çevirmen : Cansu Özge Özmen

Türkçe | 168 Sayfa |

Tür: İş Yönetimi

Bağırıp çağırır ve sizi yıldırmaya çalışırlar. Saldırgan, küfürbaz ve aşağılayıcıdırlar. Şikayet ederler, zamanınızı haddinden fazla alırlar. Hassas noktalarınıza dokunurlar, tansiyonunuzu yükseltirler.

Kimdir onlar? Onlar Cehennemi Yaşatan Müşterilerdir. İş yaptığınız insanların küçük bir bölümünü temsil ederler, ama bu küçük grup duygularınızı ve diğer müşterilerinizle ilişkilerinizi derinden etkiler. Onlarla kurulan iletişim biçimi artık çözüm bulunması gereken bir sendromdur.

Cehennemi Yaşatan Müşteri Sendromu kitabında, Shaun Belding sizi çılgına çeviren bu Çok Özel İnsanlarla nasıl çalışacağınız konusunda gerçekçi, pratik ve işe yarar stratejiler sunuyor. Her şey basit ve kanıtlanmış bir formülle; Kaptan’la başlıyor.

Kendinizi ve öncelikle müşterinizi dinlemek
Aksettirmek
Problemi ve müşterinin duygusal durumunu anlamak
Teşekkür etmek
Alternatifleri değerlendirmek
Nihai çözümün herkes için yararlı olmasını sağlamak

Müşteri nerede olursa olsun, telefonda ya da karşınızda, ofisinizde ya da mağazanızda, Belding size tutarlı bir şekilde stresi yok etmenin ve iki tarafın da kazanacağı çözümler üretmenin yolunu gösteriyor.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı