ÇMde MT Olmak : Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak - Başal, Akın

ÇM'de MT Olmak : Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak

Akın Başal

Yayınevi: Sistem

Yayın tarihi: 09/2006

ISBN: 9789753224420

Türkçe | 125 Sayfa |

Tür: İş Yönetimi

Müşteri Temsilciliği bütün dünyada bu kadar yaygın ve gerçek bir iş kolu olarak algılanırken, Türkiye’de çağrı merkezlerinde çalışanlar neler hissediyorlar, işlerine karşı nasıl bir bakış açıları var? Çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisi olmanın kendilerine katacağı değerlerin farkındalar mı?

ÇM’de MT olmak kitabında çağrı merkezi sektöründe çalışanlar ve çalışmak isteyenlerle ilgili temel bilgiler ve ipuçları var.

Yaklaşık yedi yıl ülkemizin en büyük çağrı merkezlerinden birinin her kademesinde çalıştıktan sonra son iki yıldır çağrı merkezlerine eğitim veren bir eğitim performans geliştirme danışmanının kaleminden…

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı