DAGMAR : Ölçülür Reklam Sonuçları İçin Reklam Hedeflerini Tanımlamak - DUTKA, SOLOMON

DAGMAR : Ölçülür Reklam Sonuçları İçin Reklam Hedeflerini Tanımlamak

SOLOMON DUTKA

Yayınevi: Reklamcılık Vakfı

Yayın tarihi: 06/2000

Çevirmen : Haluk Mesci

Türkçe | 116 Sayfa | Büyük boy  | 

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

Reklamda ve pazarlama sürecinde 'reklamın etkinliğinin ölçülmesi' kadar tartışılan, eleştirilen ama ele gelmeyen başka bir konu yoktur. Yıllar geçtikçe konuya ilişkin pek çok ölçme tekniği, yöntemi ve teorisi çıktıysa da, bunların pek azı zaman karşısında DAGMAR: Deining Advertising Goals for Measured Advertising Result kadar dayanabildi. DAGMAR, iş dünyasında bu teste otuz fırtınalı yıl boyunca göğüs geren bir klasik. Elinizdeki kitap reklam yatırımını gerçekçi ve ölçülebilir kılacak bir kılavuz.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı