%31
Değerli Marka - Champniss, Guy

Değerli Marka

Guy Champniss

Yayınevi: Optimist

Yayın tarihi: 11/2012

ISBN: 9786054538614

Yazar : Fernando Rodes Vila

Çevirmen : Levent Göktem

Türkçe | 343 Sayfa |

Tür: Satış-Pazarlama

  • 22,08 TL
  • 32,00 TL

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir?

Müşteri ve marka arasındaki etkileşimlerin kalitesini artırmayı ele alan derin içgörülerden oluşan Değerli Marka, sektör veya pazar ayrımı yapmaksızın meselenin kalbine iniyor.

- Zengin, coşkulu ve dengeli bir sosyal sermaye oluşturmanın yolları
- Daha geniş kitlelere marka mesajını iletme yöntemleri
- Tüketici davranışlarının daha sürdürülebilir kalıplarını geliştirmek için sürdürülemez uygulamalardan kurtulma önerileri
- Markaların sosyla sermayenin nasıl lokomotifi olabileceğine dair fikirler.
- Yenilikçi ve kalıcı çözümlerle maliyetleri azaltan yeni bir marka stratejisinin geliştirilmesi içi tavsiyeler
- Top 10 listesindeki markaların incelenmesi
- Ve yeni ürünlere tüketicilerin duyduğu güvene dair dokuz farklı pazarda 150'yi aşkın marka arasında Havaş Grubu tarafından yürütülen araştırmaya dayanan yayınlanmamış veriler.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı