Dijital İletişim Çağı - Arıoğlu, Ercan

Dijital İletişim Çağı

Ercan Arıoğlu

Yayınevi: Kendi Yayını

ISBN: 9786058573383

Türkçe | 530 Sayfa | 15 x 23 cm

Tür: Medya-İletişim

"Yeni konvansiyonel gazeteci tipi seklillenmeye basladi. Gazetecinin olmadigi gazetecilik gelecegi herkesin endiselenmesi gereken bir durum. Ancak gazetecilerde dijital dunyanin istedigi sekle burunmek zorundalar. Kisacasi gazetecinin de, toplumun da korku hissetmesi gereken bir donemdeyiz. Dijital arac, gerec ve yazilimlardaki teknolojik ilerlemeler, bu arac ve gereclerin herkesin satinalabilecegi uygun maliyetlere inmesi, haberin olusturmasi, yazilmasi, iletilmesi, haberlere erisilmesi gibi konulardaki degisimleri de beraberinde getirdi. Bu da yayincilik sektorunde geleneksel gazetecilik kavram ve uygulamalarinda farkli boyutlarin tartisilmasi sonucunu dogurdu. Yayincilik sektoru de gelismelerden nasibini aldi. Kendini ucsuz bucaksiz, dipsiz bir dunyanin ortasinda savunmasiz olarak buldu. Geleneksel yayinciliktan dijital yayinciliga gecis zorunlu olmustu. Bu kitap ile yasanan olaylar ve gelismeleri, sosyal medya ve video yayinciligiyla ilgili ihtiyaciniz olacak butun pratik/teorik bilgileri, dijital yayincilik dunyasi ile ilgili bircok guncel istatistik/arastirmalari ve dijital yayincilik pazarlama stratejilerini sizlere aktarmayi amacladik. Amacimiz yayinciligin bir adim da otesinde "Dijital Dunyayi Kullananlarin Basucu Referans Kitabini" sizlere sunmak. KITAPTAKI KONU BASLIKLARI -Dijital Yayincilik -Sosyal Medya'yi Anlamak ve Kullanmak -Turkmedya Dijital Yayincilik Donusum Hikayesi -Profesyonellerden Dijital Yayincilik Pazarlama ve Reklam Stratejileri -Dijital Yayincilikla ilgili enson arastirma ve istatistikler -Fittivi Sosyal Medya Platformu kurulus oykusu

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı