%26
Ezberbozan : Konvansiyonları Kırmak ve Pazarı Sarsmak - Dru, Jean-Marie

Ezberbozan : Konvansiyonları Kırmak ve Pazarı Sarsmak

Jean-Marie Dru

Yayınevi: Mediacat

Yayın tarihi: 09/2014

ISBN: 9786054584550

Çevirmen : İclal Büyükdevrim Özçelik

Türkçe | 252 Sayfa | 14,5 x 21,5 cm

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

  • 20,72 TL
  • 28,00 TL

TBWA\Worldwide’in kurucusu ve başkanı Jean-Marie Dru, 1990’lı yıllarda geliştirdiği ve uyguladığı Disruption felsefesiyle, reklam yaratma metodunda devrimci bir adım attı. En basit şekliyle ifade edilecek olursa Disruption hâkim paradigmanın dışına çıkıp ezberi bozmak, iş yapma biçimlerini şekillendirmiş kültürel kalıpları ve konvansiyonları kırmak, böylelikle yaratıcı düşünce için taze bir alan açmaktır. Hedef ise ürün, marka ya da hizmete dair yepyeni bir görüş kazanmaktır. Ezberin bozulmasıyla, adeta o ana kadar zihni çevreleyen fanus parçalanır ve solunan temiz havayla algı başkalaşır, gerçeklik canlanır. Bu yöntemi izleyen yaratıcının nihai amacı da yaptığı işte değişime tepki vermek değil, öncülük etmektir.

Disruption sadece reklam ve pazarlama profesyonelleri için değil, yaratıcılığın kıymetini bilen herkes içindir

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı