Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler - Sayımer, İdil

Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler

İdil Sayımer

Yayınevi: Beta

Yayın tarihi: 03/2008

ISBN: 9789752957879

Editör : Pınar Eraslan Yayınoğlu

Türkçe | 479 Sayfa |

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

Bu kitap; iletişim çalışmaları arasında geniş bir ilgi gören halkla ilişkiler -siyasal iletişim- reklam üçgenindedeki çeşitli konuların, yine aynı şekilde önemli ölçüde ilgi duyulanmesleki etik bakış açısıyla incelemesine yer vermektedir. Asıl olarak felsefenin temel dallarımdan biri olan Etik; genel olarak iyi bir yaşam ve doğru davranış için ilke ve değerleri incelemektedir. Ancak bu çalışmada, felsefi etikten meslek etiğine geçiş yapan ve nispeten kendine ait özel bir anlama bürünen etik incelemeler sözkonusudur. Sunuş'tan

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı