Hesap Verebilen Reklam -

Hesap Verebilen Reklam

Yayınevi: Reklamcılık Vakfı

Yayın tarihi: 04/2003

Türkçe | 300 Sayfa | Büyük boy  | 

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

Reklamlarınızı nasıl "Hesap Verebilir" kılarsınız?
Günümüzde, pazarlama yöneticilerinden, reklam yatırımına kaç para harcadığına karar vermenin ötesinde bir şey bekleniyor:
Harcamanın halkı olduğunun kanıtlanması...

Hesap Verebilen Reklam pazarlama yöneticilerine, finans yöneticilerine, genel müdürlüklere, analistlere, reklam ajansındaki müşteri temsilcilerine ve account planlamacılarına, kısacası reklam bütçeleriyle ilgili herkese, bilinçli karar verebilmeleri için gereken araçları sağlıyor. Uygulamaya yönelik bu el kitabı, reklamları hesap verebilir hale getirmenin düzenli bir yöntemini tanımlıyor. Hesap verebilmenin ne anlama geldiğinden başlayarak, reklamın ne yapabileceğinden ve kampanya değerlendirmenin en iyi yönteminden; analistlerin, satış başta olmak üzere verileri anlamak için kullandığı yöntemlere kadar bütün süreci inceliyor. Gerçek kurumlara ilişkin zengin örneklerle süreci aydınlatıyor.

Hesap Verebilen Reklam, pazarlama iletişimi kararlarını diğer yatırımların hesap verilebilirlik düzeyine getirmesiyle, reklam yönetimine çok önemli bir katkı.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2023 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015