İletişim Temelli Hizmet Pazarlaması - Uraltaş, Nazlım Tüzel

İletişim Temelli Hizmet Pazarlaması

Nazlım Tüzel Uraltaş

Yayınevi: Savaş

Yayın tarihi: 12/2010

ISBN: 9786055662523

Yazar : Kenan Mehmet Ekici

Türkçe | 249 Sayfa |

Tür: İşletme-Pazarlama  |  İletişim

Teknolojik gelişmeler insanların iletişim kurma biçimlerini etkilemekte ve bu durum insanların tüketim ve alışveriş davranışlarına yansımaktadır.

Tüketicilerin zihinlerinde hizmetlerin algılanması ve belirli bir izlenim bırakması için hizmeti üretenlerin verilen hizmetle ilgili mesajları onlara iletmesi gerekir. Hizmet pazarlaması ve iletişimin birbirinden ayrılamıyacağını ve iletişim temelli uygulamaların hizmet pazarlamasının vazgeçilmez koşulu olduğunu belirtmek mümkündür. Bu çalışmada, hizmet pazarlaması iletişim boyutuyla irdelenmiştir. 

Konu Başlıkları Hizmet Kavramı ve Hizmet Pazarlaması Hizmet Pazarlamasında Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Hizmet İletişimi T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Müzekart Uygulaması

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı