İletişimin Gücü - Peltekoğlu, Filiz Balta

İletişimin Gücü

Filiz Balta Peltekoğlu

Yayınevi: Beta

ISBN: 9786053335658

Türkçe | 434 Sayfa | 14,5 x 21,5 cm

Tür: İletişim

*Wayne MELANSON, Marketing Communications versus Public Relations: Toward an Understanding of Differences and Commonality *Dilara KANTEMİR TOROS, Sosyal Medya Ekosisteminde Pazarlama Halkla İlişkileri: MPR ve Web 2.0 *Nazlım TÜZEL URALTAŞ, Dijitalleşen Hedef Kitle: Dijital Çağın Dijital Tüketicisi *Elgiz YILMAZ, Kurumsal Marka Değeri Yaratmada Finansal İletişim: Finansal Performans ve Halkla İlişkiler *Gresi SANJE, Kurumsal Marka Stratejisine Sürdürülebilir Bir Yaklaşım: Kurumsal Sosyal Girişimcilik *Elif ENGİN, Kurumsal İletişimde Hikâyelerin Gücü: Kültürün Paylaşımı ve Değerlerin Anlamlandırılması *Burcu EKER AKGÖZ, Kurum İçi İletişimde Ortak Payda: Kültür *Ayla OKAY, Aydemir OKAY, Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler: Etkili Bir Üçgen mi? *N. Hanzade URALMAN, Sanat Yönetiminde Halkla İlişkiler: Halkla İlişkiler Sanatın İlham Perisi Olabilir mi? *Özgür C. SELVİ-TAŞDAN, Yerel Yönetimlerde Yurttaş Katılımı: Halkla İlişkilerin Genişleyen İşlevi *İrem GÜNEY FRAHM, Algı ve İtibarın Kesişim Noktası: Medya Yansımaları
Gezi ve Alman Medyasında Değişen Türkiye Algısı *Ole FRAHM, Speaking Truth to Power? Public Diplomacy and the Soft Power of Western Media in Africa *Filiz Balta PELTEKOĞLU, Halkla İlişkiler Üzerine Düşünmek *Ebru ÖZGEN, Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu *Pelin HÜRMERİÇ, Halkla İlişkiler ve Etik: Süregiden Tartışma

İlgili Ürünler

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı