İnternet ve Sosyal Medya Araştırmaları El Kitabı - Poynter, Ray

İnternet ve Sosyal Medya Araştırmaları El Kitabı

Ray Poynter

Yayınevi: Optimist

Yayın tarihi: 01/2012

ISBN: 9786054538133

Çevirmen : Ümit Şensoy

Türkçe | 552 Sayfa |

Tür: Internet

İnternet, "pazar araştırmaları" için bir "ilham perisi" olmaya devam ediyor. Online dünya bugün kullanılan en gözde yöntemlere ev sahipliği yapıyor ve online araştırma piyasası şu anda milyar dolarlarla ifade edilen bir değere ulaşmış durumda.
Geleneksel pazar araştırması becerileri hızla artıp genişliyor. İşte, elinizdeki kitap bu yeni medyayı ideal düzeyde kullanma ustalığına erişebilmek için araştırmacılara gereken beceri ve yaklaşımlar üze­rinde duruyor.

İlgili Ürünler

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı