Konaklama İşletmelerinde Konukla İletişim - Mısırlı, İrfan

Konaklama İşletmelerinde Konukla İletişim

İrfan Mısırlı

Yayınevi: Detay

Yayın tarihi: 01/2013

ISBN: 9786055437718

Türkçe | 240 Sayfa | 14,5 x 21,5 cm.

Tür: İşletme-Pazarlama

Teorik bilgiden çok uygulamalar, güncellenmiş bilgiler ve deneyimler içeren bu yayının, Turizm Okullarında okuyan ve daha sonra bu alanda kendini geliştirmek isteyenler için mesleki bir temel teşkil edeceği düşünülmektedir. Yayın aynı zamanda konukla yüz yüze iletişim içinde bulunan konaklama ve turizm işletmeleri çalışanları için de bir el kitabı niteliğindedir.

Yayının içeriğinde; Telefon, Faks, E-posta, İnternette Sesli ve Görüntülü İletişim, Sözlü, Yazılı İletişim, Beden Dili, Konuğun Konaklama Tesisinde Karşılaşabileceği Olağandışı Durumlar ve Çözümleri, Müdahale Edilmesi Mümkün Olmayan Durumlar, Konuk Tipleri ve Davranışları, Konuk Şikâyetleri, Konuk İstek ve Şikâyetlerinin Alınması ve Çözülmesi, Konuk İstek ve Şikâyetlerinin İstatistikî Verilerini Oluşturma. Konuları bulunmaktadır.

İçerik 

1. Bölüm: Konukla İlişkiler ve İletişim Araçları
2. Bölüm: Sözlü İletişim
3. Bölüm: Yazılı İletişim
4. Bölüm: Beden Dili
5. Bölüm: Konaklama Tesislerinde Meydana Gelebilecek Olağan Dışı Durumlar ve Çözümleri
6. Bölüm: Konuk Tipleri ve Davranışları
7. Bölüm: Konuk İstek ve Şikâyetlerinin Alınması ve Çözülmesi
8. Bölüm: Konuk İstek ve Şikâyetlerinin İstatistikî Verilerini Oluşturma

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı