Kurumsal İtibar ve Paradigmalar - Şakar, Nurhan

Kurumsal İtibar ve Paradigmalar

Nurhan Şakar

Yayınevi: Beta

Yayın tarihi: 11/2011

ISBN: 9786053774341

Türkçe | 148 Sayfa | 17 x 24 cm.

Tür: İş Yönetimi

Bu kitapta kurumsal itibar konusunu ele almamızın nedenleri arasında iki husus bulunmaktadır. Bunlardan birincisi, işletmelerin ekonomiler içinde var olma koşullarının sadece finansal performansla ölçülmesinin eksik olacağı düşüncesinden hareket ederek konunun önemini tekrar gündeme getirmek, ikincisi ise Türkçe işletme yönetimi yazınında eksikliğini duyduğumuz bu konuda eser ihtiyacı olduğunu düşünmemizdir. Biz de bu kitapta kurumsal itibar konusunu farklı paradigmalar çerçevesinde (sürdürülebilir rekabet, halkla ilişkiler, sosyal sorumluluk, çalışanlar ve finansal performans) ele almaya çalıştık. Hiç kuşkusuz, kurumsal itibar konusunun anlaşılır olmasına katkı sağlayacak başka paradigmalarda sözkonusudur. Kitabımızın bir sonraki basımında da eksik gördüğümüz konulara yer vermeyi diliyorum.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı