Marka Farkindaliği ve Zincir (Franchising) İşletmeler - Bilgili, Bilsen

Marka Farkindaliği ve Zincir (Franchising) İşletmeler

Bilsen Bilgili

Yayınevi: Detay

Yayın tarihi: 05/2016

ISBN: 9786059189798

Türkçe | 112 Sayfa | 23 x 16,5 cm

Tür: İş Yönetimi

Bu çalışmada, işletmelerin marka avantajını kullanarak pazarlara girişte başarı elde etmek üzere tercih ettikleri franchising işletmecilik sistemini uygulayan fast food işletmelerinin marka farkındalığındaki farklılıkları araştırılmıştır. Hem ürün ve hizmetleriyle hem de görsel unsurlarıyla birbirine çok benzeyen franchising işletmelerin tüketiciler tarafından marka bilinirliği ve tanınırlığı düzeylerindeki farklılıkları belirlenmeye çalışılmıştır. Buradan hareketle, birbirine çok benzer stratejiler ile pazarda rekabet eden işletmelerin strateji geliştirmelerine yönelik çeşitli öneriler sunulmuştur. Bu çalışma ile hem franchising işletmelerinin markalarının sürdürülebilirliğine hem de yerli marka ile franchising sistemi kurmayı amaçlayan işletmelerin markalaşma süreçlerinde başarılı marka farkındalığı oluşturabilmelerine katkı sağlamak amaçlanmıştır

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı