%28
Markalama : Başarıya Ulaştıran 20 Temel İlke - Aaker, David A.

Markalama : Başarıya Ulaştıran 20 Temel İlke

David A. Aaker

Yayınevi: Mediacat

Yayın tarihi: 10/2014

ISBN: 9786054584574

Çevirmen : Nadir Özata

Türkçe | 264 Sayfa | 14,5 x 21,5 cm

Tür: Satış-Pazarlama

  • 19,44 TL
  • 27,00 TL

“Modern marka anlayışının babasından teori  ve pratik düzeyindeki son gelişmeler bu kitapta!”
- Philip Kotler
“Hiç kimse marka stratejisini David Aaker’den daha iyi bilemez. Aaker markalamanın tüm temel prensiplerini tek bir kitapta, adeta destansı bir şekilde toplamış. Pazarlama alanının hangi noktasında olursanız olun, güçlü bir marka yaratmak ve onu beslemek için ihtiyacınız olan pratik önerileri bu kitapta bulacaksınız.”
- Ann Lewnes, Adobe Systems, Başkan Yardımcısı ve CMO
“Profesör Aaker iş dünyasına çok kıymetli bir hediye vermiş: Marka liderliği ve yönetimine dair oldukça sağlam ve özlü bir rehber.”
- Joseph V. Tripodi, Coca-Cola, CMO
 Bugüne kadar alanında 15 kitap ve yüzlerce makale yazmış olan dünyaca ünlü marka teorisyeni David Aaker’in elinizdeki son kitabı, yazarın uzun yıllara varan deneyim ve düşüncelerinin özü niteliğinde. Aaker’in çok ilgi gören Güçlü Markalar Yaratmak kitabından sonra Markalama da iş dünyasına önemli bir katkıda bulunuyor.

 

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı