Marketing in the Emerging Markets of Islamic Countries - Marinov, Marin

Marketing in the Emerging Markets of Islamic Countries

Marin Marinov

Yayınevi: Palgrave

Yayın tarihi: 11/2006

ISBN: 9781403991737

Ciltli | İngilizce | 224 Sayfa | 14,48x21,84x2,29 cm.

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

  • Temin Süresi 28 - 42 iş günü

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    temin süresi ve fiyatını size bildirelim

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim

The book offers an exciting overview of the marketing opportunities, challenges and traditions in Islamic countries. With one fifth of the world population, these markets are spread across three continents where Islamic values have largely shaped the societal structures, culture and legal norms that influence consumer preferences and behaviour. Providing an insight into the specifics of marketing in Islamic countries, the book is an interesting and helpful read for marketers, students and all who enjoy marketing challenges presented by less well-known emerging markets.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı