Marketing Research with SPSS 1e - Janssens, Wim

Marketing Research with SPSS 1e

Wim Janssens

Yayınevi: Pearson Education

Yayın tarihi: 04/2008

ISBN: 9780273703839

Yazar : Katrien Wijnen Patrick De Pelsmacker Patrick van Kenhove

İngilizce | 456 Sayfa | 246 mm x 189 mm

Tür: İşletme-Pazarlama

  • Temin Süresi 10 - 45 iş günü

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    temin süresi ve fiyatını size bildirelim

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim

Suitable for undergraduate students studying Marketing Research. Marketing Research provides a step-by-step treatment of the major choices facing Marketing researchers when using SPSS. Although they may have an understanding of how SPSS works, they may not understand the statistics behind the method. This book bridges the gap. A top author team offer a concise approach to analysing quantitative marketing research data in pracice.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı