Müşteri Odaklı Promosyon Stratejileri - Kaşıkçı, Ercan

Müşteri Odaklı Promosyon Stratejileri

Ercan Kaşıkçı

Yayınevi: Kaizen

Yayın tarihi: 11/2007

ISBN: 9789944969390

Türkçe | 232 Sayfa |

Tür: Satış-Pazarlama

"Müşteri Odaklı Promosyon Stratejileri" üniversitelere kaynak, pazarlama dünyasına rehber olarak hazırlanmış kapsamlı ve keyifli bir pazarlama iletişim kitabıdır. Promosyon uygulamalarını tek tek tanımlayan, fotoğraflarla örnekleyen Ercan Kaşıkçı, konu hakkında yanlış bilinen, eksik bilinen bilgileri de bu kitabı aracılığıyla gideriyor.

Sıklıkla alışveriş merkezlerinde, mağazalarda, caddelerde, tv'lerde karşımıza çıkan promosyon uygulamalarının neler olduğunu, nasıl uygulandığını, uygulamada nelere dikkat edilmesi gerektiğini ortaya koyan bu kitap, pazarlama karmasının 4P'den 8 P'ye çıkışını da anlatıyor.

Kitapta bulacağınız belli başlı başlıklar şunlardır:
Pazarlamanın ortaya çıkışı ve gelişim dönemleri
Pazarlama karmasının incelemesi
Pazarlama karması içerisinde promosyon etkinliklerinin detaylıca incelenmesi
a) Satış Özendirme Etkinlikleri
b) Kişisel Satış Etkinlikleri
c) Doğrudan Pazarlama Etkinlikleri
d) Halkla İlişkileri Etkinlikleri
e) Reklam Etkinlikleri
f) Milli Piyango Çekiliş Sistematiği

POP'ların (Satış noktası basılı matbuu, reklam çalışmalarının) incelenmesi pazarlama ve reklam sözlüğü.

Brand Build Up Organizasyon & Danışmanlık şirketinin bir eğitim projesi olarak hazırlanan; Promotürk derneğinin de önerdiği "Dikkat Promosyon Var" adlı bu eser pazarlama ve satışla ilgili herkesin başucunda bulunması gereken bir kaynak bir kitaptır.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı