%26
Oyunlaştırma - Yılmaz, Ercan Altuğ

Oyunlaştırma

Ercan Altuğ Yılmaz

Yayınevi: Abaküs Kitap

Yayın tarihi: 10/2015

ISBN: 9786059129268

Türkçe | 384 Sayfa | 16,5 X 24 cm

Tür: Özel İlgiler - Hobi

  • 28,12 TL
  • 38,00 TL

Türkiye’nin En Kapsamlı Oyunlaştırma Kitabı
Bu kitapta oyunun tarihsel yolculuğuna eşlik edip, oyunun yaşamdaki yeri ve bugünün insanına etkileri üzerine düşünme olanağı bulacaksınız. Dijitalleşen dünyadaki yeni nesillerle tanışarak yapmak isteyip de yapamadıkları davranışlar konusunda oyunlaştırma ile nasıl motive olduklarını öğreneceksiniz. Oyunlaştırma ile iş hedeflerine ulaşmış, müşterileri ve çalışanları tarafında oyunun gücünü keşfetmiş ve süreçlerine taşımış olan firmaların öykülerine ortak olacaksınız.
“Oyunlaştırma küresel alanda hakettiği yeri yeni bulmaya başlayan bir yaklaşım. Bu açıdan Türk okurlar için bu değerli kitaba sahip olmaları gerçekten büyük bir şans.”
Kevin Werbach
University of Pennsylvania

“Oyunlaştırmanın sadece puan, rozet ve liderlik tablosundan ibaret olmadığından bahsedilerek, bu gibi standart yaklaşımlardan uzaklaşılması çok önemli. Oyunlaştırma psikolojik derinliği olan bir konudur ve elinizde tuttuğunuz bu kitap tüm bu derinliği barındırmaktadır.”
Yu-kai Chou
Founder of Octalysis Group
“Altuğ Bey’in Eğitim Teknolojileri ve Niels Bey’in Oyunlaştırma konularındaki uzmanlıklarının bu kitapta birleşmesiyle tam bir başucu kitabı ortaya çıkmış. Tüm eğitim sektörü adına teşekkür ediyorum.“ Ahmet Hançer Enocta CEO “Oyunlaştırmanın bu kadar popülerleşmesinin arkasında klasik pazarlama yöntemleri devrinin kapanmasının ve yeni yöntemlere olan ihtiyacın yattığını düşünüyorum. Altuğ ve Niels’i bu referans kitaptan dolayı tebrik ediyorum.’’
Sertan Eratay
Turkcell Dijital Kanallar Direktörü
“Nesnelerin İnterneti trendiyle bilgisayar ve telefonlarımız dışında şehrimiz, arabamız, evimiz, buzdolabımız, televizyonumuz, klimamız, ısıtma sistemimiz, prizlerimiz, lambalarımız hatta çalar saatimiz de ölçülebilir birer oyuncuya dönüşecek. Yani oyunlaştırma oyunu daha yeni başlıyor.”
Michael Wu
Chief Scientist at Lithium Technologies
• Oyun
• Dijitalleşerek Değişen Dünya ve X, Y, Z, Alfa Jenerasyonu
• Oyun Nedir? Oyun Düşüncesi, Oyun Tasarımı ve Oyun Teoremi
• Oyun Tasarımı ve Oyun Düşüncesi Nedir?
• Oyun Teoremi
• Oyunlaştırma
• Neden Oyunlaştırma?
• Oyunlaştırmanın Psikolojik Temelleri
• İçsel Motivasyon – Dışsal Motivasyon
• Tarihte Klasik Oyun Öğelerinin Kullanılımı ve Örnekleri
• Modern ve Dijital Oyunlaştırma Örnekleri
• Oyunlaştırma Kitlesi ve Oyuncu Tipleri
• Oyuncunun Yolculuğu
• Player Persona Kartları (Oyuncu Kişilik Kartları)
• Oyunlaştırmada Oyuncu Merkezli Tasarım
• Oyunlaştırma Takım Çantası: Dinamikler, Mekanikler ve Bileşenler
• Oyun Temelli Eğitimler  
• Dijital Eğitim Trendleri ve Gelecek

 

Ercan Altuğ Yılmaz
Eğitim Teknolojileri Uzmanı
Fethiye doğumlu olan Altuğ, Matematik Mühendisliği sonrası Maltepe Üniversitesi’nde MBA yapmıştır. Ailesinden gelen genetik güdülerle eğitim konusuna odaklanmıştır. Stajını 2000 yılında Akademi-İstanbul çatısı altında Adobe Teknolojileri ile Web Tasarım eğitimi vererek yapınca sevdiği işi bulmuştur. SmartPRO, Netron ve BilgeAdam’da eğitmenlik ve danışmanlık yapmıştır. BilgeAdam Eğitim ve E-learning ekibinde 2 sene kadar çalışmış, Türkiye’deki birçok firmaya e-learning eğitimi üretimi yapmış, LMS eğitim yönetim sistemi kurulumu projesinde yer almıştır. 2010 yılında Turkcell Akademi’ye geçen Altuğ, 4 seneye yakın tüm Turkcell grup şirketlerinin uzaktan eğitim kanallarını yönetmiştir. 9 ülkede 20.000 kişiyi geçkin bir ekosistemi LMS, Mobil Eğitim, Sanal sınıf ve Sharepoint Portal platformları üzerinden eğitim yönetimi yapmış, yüzlerce online eğitim projesi ve onlarca oyun tabanlı eğitim ve oyunlaştırma projesinde proje lideri olarak yer almıştır. Turkcell Akademi'nin Dijital Akademi projesiyle Dijital Kanallar ekibine geçerek orada Turkcell’in tüm kurumsal ürünlerinin dijital kanal yönetimini 1,5 sene yapmıştır. Turkcell’in kurumsal sitesi turkcell.com.tr/Kurumsal sitesi başta, Turkcell Şirketim, Turkcell Akademi, Turkcell Kurumsal Online İşlemler, Turkcell İleri Görüş, Turkcell CB Katalog gibi web ve mobil dijital kanalları kurmuş ya da yönetmiştir. 2015 yılı başında KFC ve Pizza Hut markalarını bünyesinde barındıran Capital 500 şirketi olan Yum! Brands firmasında Türkiye Eğitim Teknolojileri Sorumlusu olarak çalışmaya başlamış. Yum!’da Yum! University Dallas tarafından sağlanan global bir LMS olan Learning Zone'u Türkiye pazarında kurulması, içeriklerinin lokalizasyonu ve yerel eğitimlerin üretilmesinden sorumludur.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı