Pazarlama 3.0 : Yeni Çağın Pazarlama Yaklaşımı - Görgülü, Güventürk

Pazarlama 3.0 : Yeni Çağın Pazarlama Yaklaşımı

Güventürk Görgülü

Yayınevi: Pazarlama 3.0

Yayın tarihi: 11/2010

ISBN: 9786058846203

Yazar : Nesteren Şencan Görgülü

Türkçe | 208 Sayfa |

Tür: Satış-Pazarlama

Bazı şirketler neden başarılıdır? Bazıları neden başarısız olur? Neden insanlar bazı ürünlerin veya hizmetlerin peşinden tutkuyla koşar da diğerlerine dönüp bakmaz bile? İnsanların ilgisini çekmeyi başaranlarla başaramayanlar arasındaki fark nedir? Sizin ürününüzün ve sizin şirketinizin de bu kadar başarılı olması için ne yapmanız gerekir?

Bu soruların yanıtını hangi patron, hangi yönetici, hangi pazarlama uzmanı merak etmez ki? Pazarlama 3.0, ikibinli yıllarda şekillenen ve önümüzdeki 20-30 yıla damgasını vuracak yeni pazarlama anlayışının şifrelerini çözüyor. Son on yılda pazarlama dünyasında tartışılan temel konuları ve teknolojinin getirdiği değişim dinamiklerini ele alan Pazarlama 3.0, bu yeni pazarlama anlayışının şirketlerde nasıl ele alınması, anlaşılması ve uygulanması gerektiğini ortaya koyuyor. Pazarlama 3.0, yalnızca pazarlama dünyasının geldiği yeni aşamayı işaret etmekle kalmıyor, bu yeni aşamada başarılı olmak için gereken, en temel bakış açısını ve işin “olmazsa olmaz” kurallarını da okuyucuya aktarıyor.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı