Pazarlamanın Yeni Ufukları - Dyson, Esther

Pazarlamanın Yeni Ufukları

Esther Dyson

Yayınevi: Mediacat

Yayın tarihi: 11/2005

ISBN: 9799756347705

Yazar : Paul Bainsfair John Lynn Stephen Curnow Michael R. Solomon John Grant

Editör : Umut Hasdemir

Türkçe | 121 Sayfa |

Tür: Satış-Pazarlama

İletişim ve ulaşım teknolojilerindeki hızlı ilerleme, dünyanın her yerinde sessiz ama büyük bir devrim başlattı. Üretim, dağıtım ve pazarlama faaliyetleri gittikçe daha fazla globalleşiyor. Şirketler sınır tanımıyor. Pazarlar birleşiyor. Dünyanın her yerinde tüketiciler her gün yeni markalarla karşılaşıyor. Kısacası yeni bir dünya kuruluyor ve bu dünya içinde yeni bir pazarlama dünyası kuruluyor.

MediaCat, her yıl düzenlediği MediaCat Forum’un ikincisinde, bu büyük devrimin nasıl bir pazarlama dünyası yaratacağı konusunu masaya yatırdı.

‘Brand New Marketing: Geleceği Beklemek ya da Yönetmek’ temasıyla yapılan bu toplantıya dünyaca ünlü fütürist Esther Dyson, TBWA Avrupa Başkanı Paul Bainsfair, sıradışı pazarlama fikirleriyle tanınan John Grant, tüketici davranışları gurusu Profesör Michael Solomon gibi bir çok önemli isim katıldı. Bu isimlerin MediaCat Forum’da yaptığı konuşmalar, pazarlamanın yeni ufuklarına dair çok net bir manzara sunuyor.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı