Reklamcılığın Global Tarihi - Tungate, Mark

Reklamcılığın Global Tarihi

Mark Tungate

Yayınevi: Mediacat

Yayın tarihi: 08/2008

ISBN: 9789944383943

Çevirmen : Levent Göktem

Türkçe | 264 Sayfa |

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

Dünyada reklam için her yıl 400 milyar dolar para harcanıyor. Sevsek de sevmesek de reklamların hayatımız üzerindeki etkisi çok büyük. Peki ama reklam nerede, nasıl doğdu, nasıl gelişti? Reklam sektörünün günümüzdeki devleri kimler?

Reklamcılığın gelişimi, uluslararası bir perspektiften ilk defa bu kitapta irdeleniyor. Modern reklamcılığın köklerine inen kitap, yoğun bir rekabete ve şirket birleşmelerine sahne olan bu dinamik sektörün geleceğine kuvvetli bir ışık tutuyor.

Yazar Bu Kitapta Reklam Dünyasındaki Şu Sorulara Yanıt Arıyor:

1- 1950'lerde Manhattan'da ya da 1980'lerde Londra'da çalışmak nasıl bir şeydi?

2- Reklamcılığın popüler kültüre ne gibi katkıları oldu?

3- Dotcom patlaması ve çöküşü sektörü nasıl etkiledi?

4- TV reklamcılığın, dijital devrim karşısında teslim bayrağı çekecek mi?

5- Geleceğin ajansı neye benzeyecek? Tanıtım Yazısı'ndan

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı