%28
Şikayet Yönetimi Rehberi : Strateji ve Uygulama Araçları - BARIŞ, GÜLFİDAN

Şikayet Yönetimi Rehberi : Strateji ve Uygulama Araçları

GÜLFİDAN BARIŞ

Yayınevi: Mediacat

Yayın tarihi: 02/2015

ISBN: 9786054584635

Türkçe | 244 Sayfa | 14,5 X 21,5 cm

Tür: İş Yönetimi

  • 15,84 TL
  • 22,00 TL

Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranışı alanlarında çalışan akademisyen Gülfidan Barış, Şikâyet Yönetimi Rehberi’nde işletmelerinde şikâyet yönetimi sürecini kurmak ve geliştirmek isteyenlere kılavuzluk edecek bir kaynak sunuyor.
Elinizdeki kitabın özgün yanı, işletmelerin gündelik hayatta karşılabileceği gerçek sorunları incelemesi ve bu konuda yapılacakları “stratejiden operasyona kadar” olan süreçte adım adım ele alması. Bu anlamda, kitapta yer alan değerlendirme formları, gerçek yaşam örnekleri, gazete haberleri ve iletişim mektubu örnekleri, kitabı okuyan yöneticilere şikâyet yönetimi konusunda durdukları yeri görme fırsatı da sunuyor.
Öte yandan şikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili değildir, potansiyeli adeta sınırsızdır. Bu süreçten yeni ürünler çıkarılabilir, diğer ürün hatlarıyla ilişkilendirilip yenilikler, iyileştirmeler yapılabilir. Yani her şikâyet, moral bozucu bir yorum değil, daha iyiye giden yolda birer işaret olabilir. Şikâyet Yönetimi Rehberi’ne başvurarak bu işaretleri görebilecek, iş verimini artırmada sağlam adımlar atacaksınız.

 

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı