Strategy from the Outside In : Profiting from Customer Value - Day, George S.

Strategy from the Outside In : Profiting from Customer Value

George S. Day

Yayınevi: McGraw-Hill Professional

Yayın tarihi: 08/2010

ISBN: 9780071742290

Yazar : Christine Moorman

Ciltli | İngilizce | 304 Sayfa | 15,24x23,11x3,05 cm.

Tür: İşletme-Pazarlama

  • Temin Süresi 65 - 45 iş günü

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    temin süresi ve fiyatını size bildirelim

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim

Strategy from the Outside in: Profiting from Customer Value Two big-name business thinkers help CEOs and high-level managers make customer value (marketing) their organization's number-one priority; this, they contend, is the only way to achieve long-term success, even during the worst economic times. Full description

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı