Toplam Kalite Yönetimi - Efil, İsmail

Toplam Kalite Yönetimi

İsmail Efil

Yayınevi: Dora

ISBN: 9786059929974

Türkçe | 554 Sayfa | 16,00 x 23,50 cm

Tür: İş Yönetimi

İşletmelerde Kalite Kavramı ve Fonksiyonunun Gelişimi: Kalite Tanımları İle İlgili Yaklaşımlar, Kalitenin Tarihsel Gelişimi, Kalitenin Çok Yönlü Fonksiyonel Farklılıkları, Kalite Kültürü, Kalitenin Stratejik Yönetimdeki Rolü, Strateji ve Stratejik Planlama Süreci

Kalite Yönetimi: Organizasyonlarda Yönetimin Evrimi ve Kalite Yönetiminin Gelişimi, Toplam Kalite Yönetimi

Yönetim Kalitesi: Taylordan Toplam Kaliteye, Klasik ve Toplam Kalite Yönetimi Yaklaşımının Karşılaştırılması, Japonya’da İşletme Yönetimi ve Kalite Kontrolü, Toplam Kalite Yönetiminin Bir Yönetim Sistemi Olarak Ayırt Edici Özellikleri, Bir Kalite Stratejisi Oluşturma

Toplam Kalite Konusunda Bilinmesi Gerekenler: ISO 9000 Kalite Yönetim Sisteminin Temel Kavramları

Toplam Kalite Yönetiminin Bir Yönetim Sistemi Olarak Ayırt Edici Özellikleri ve Temel Unsurları: Kalitenin Önceliği, Müşteri Odaklılık, Tedarikçi Yönetimi, Çalışanların Eğitimi, Sürekli Geliştirme

Toplam Kalite Konusunda Uygun Ortamın Hazırlanması ve Başarı Şartları: Kalite Organizasyonunun Oluşturulması

Toplam Kalitenin Yürütülmesinde Yararlanılan Temel Araçlar: AMDEC, Kalite Denetimi, Jit ve Kanban, Proses Denetimi, Problem Çözme Metodu, Kalite Fonksiyonunun Yayılımı

ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi, Toplam Kalite Yönetimi ve Türkiye Değerlendirmesi: ISO 9000 İle İlgili Standartların Tanıtımı, Kalite Yönetim Sistemi Kuruluş Çalışmaları ve Belgelendirme, Kalite Ödül Modelleri, Temel Performans Sonuçlarına Örnekler

Toplam Kalite Yönetimi için şu an mevcudu olmayanlar

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı