Tüketim İçgüdüsü - Saad, Gad

Tüketim İçgüdüsü

Gad Saad

Yayınevi: Mediacat

Yayın tarihi: 06/2012

ISBN: 9786054584079

Çevirmen : Nadir Özata

Türkçe | 420 Sayfa | 15 x 22 cm.

Tür: Sosyal Psikoloji

Lübnan doğumlu Kanadalı davranışsal bilim alanında profesörlüğü bulunan ayrıca satış odaklı dersler okutan GadSaad satışla psikoloji bilimini usta bir edebiyat becerisiyle bir araya getiriyor.
Yaratıcı ve eğlenceli bir üslupla kaleme alınmış bu kitap tüketim davranışlarının derininde yatan nedenleri sıralıyor. Fast food restoranları neyi başardı da dünya üzerinde bu denli yaygınlaşabildi Kadınların birer alışverişkolik olma eğilimlerinin altında ne yatıyor Peki ya erkekler kadınlara göre neden daha çok pornografiye merak salıyor İşte kitabın ana fikrine dair izler taşıyan bu soruların cevabının tamamı Tüketim İçgüdüsü ifadesinde karşılığını buluyor yani dünyanın büyük çoğunluğunun tüketim davranışlarını tetikleyen içgüdülerden bahsediliyor. GadSaad bir davranışsal bilimci olarak insanın biyolojik altyapısı ve karakteristiğimizden yola çıkarak doğal ve bir anlamda vahşi dürtülerin birer tüketim davranışı olarak gündelik hayatta nasıl ortaya çıktığını araştırıyor. Günümüz ekonomik sisteminin reklamlar ve pazarlama hamleleriyle bu güdüyü daha da vahşileştirdiğinin altını çizen yazarın sözcük oyunlarıyla zenginleştirdiği eğlenceli dili hemen herkesin kendisini özdeşleştireceği örnekleri göz önüne seriyor.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı