Written Communications That Inform And Influence - Harvard Business

Written Communications That Inform And Influence

Harvard Business

Yayınevi: Harvard Business School

Yayın tarihi: 01/2007

ISBN: 9781422103227

İngilizce | 192 Sayfa | 213 x 132 mm

Tür: İş Yönetimi

  • Temin Süresi 28 - 42 iş günü

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    temin süresi ve fiyatını size bildirelim

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim

Knowing how to produce effective written communications?proposals, executive summaries, important emails?is more crucial than ever for today?s managers. In Written Communications That Inform and Influence, readers will find powerful tools for crafting communications that get results. Experts provide suggestions for structuring your written pieces, striking the right tone and style, and avoiding all-too-common grammar goofs and gaffes.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı