%0
Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri - Ünal, Serpil

Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri

Serpil Ünal

Yayınevi: Beta

Yayın tarihi: 04/2011

ISBN: 9786053774396

Türkçe | 124 Sayfa | 16 x 24 cm.

Tür: İşletme-Pazarlama

  • 19,50 TL

Teknoloji, iletişim ve bilgi üçgeninde meydana gelen değişimler, günümüzde devrimsel nitelikteki gelişmelere neden olmuştur. Eğitimden sağlığa, tıptan turizme hemen her alanda faaliyet gösteren işletmeler bir taraftan bu değişme ve gelişmeleri takip ederken, bir taraftan da bunları kendi bünyesine uyarlamak zorunda kalmıştır. Bunun için 'bilgi' rekabetin odak noktasına oturmuştur. Bilgiyi elinde tutan işletmeler ve ülkeler rekabeti sürükleyen liderler durumuna gelmiştir. Bu durum, işletmelerin yönetim ve pazarlama felsefesini de değiştirmiştir.

Günümüzün rekabet koşullarında en iyi mal ya da hizmetlere sahip olmak, artık yeterli değildir. Çünkü, dünyadaki her türlü mal veya hizmet en kısa zamanda ve çok uygun maliyetlerle taklit edilebilmektedir. Önemli olan hızla değişen pazar koşullarında farklılığı yaratabilmektir.

Bilgi teknolojilerindeki gelişmeler ve bu teknolojilerin tüketiciler tarafından kullanımının artması işletmelerle müşteriler arasındaki iletişim yöntemlerini değiştirmiştir.

Bu kitapla okuyucuya yukarıdaki gelişmeler sonucunda pazar ve müşteri yapısında oluşan değişimlerin neler olduğu, müşteri ilişkilerinin geliştirilmesinde pazarlama faaliyetlerindeki gelişmeler, müşteri değeri yaratma alternatifleri, müşterilerle iletişim kurma yöntem ve araçları, müşteri memnuniyeti ve memnuniyet ölçümleri konusunda literatürdeki son gelişmeler de dikkate alınarak derli toplu bir bilgi sunmak amaçlanmıştır.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı