İade

İade Nedeni İade Süresi Kargo Ödemesi
Hata Yaptım: Hatalı ürün veya yanlış adette sipariş girdim
  • Ürün tesliminden sonra yapılacak iade işlemlerinde uygulanır.
  • Ürün Faturası, asıl nüshanın arka yüzünde yer alan Pandora Ürün İade Formu doldurularak, ürün ile birlikte PANDORA adresine gönderilmelidir.
  • Özel sipariş sistemiyle temin edilen ithal ürünler bu nedenden dolayı iade alınmaz
7 gün Müşteriye aittir
Ürün bana hasarlı geldi
  • Kargo teslimat sırasında ürün kontrolü yapılıp fiziki hasar mevcut ise paket Kargo Firmasından teslim alınmamalıdır.
  • Kargo Firmasından ürün teslim alındıktan sonra fiziki hasarlı ürün iadesi işlemi yapılamamaktadır.
Kargo teslimi sırasında Pandora'ya ait
Ürün üzerinde Üretim-Basım Hatası (eksik veya hatalı sayfa vb.) tespit ettim
  • Ürün Faturası, asıl nüshanın arka yüzünde yer alan Pandora Ürün İade Formu doldurularak, ürün ile birlikte PANDORA adresine gönderilmelidir.
  • İade ürün PANDORA adresine ulaştığında, hatasız bir kopyası ile değiştirilecek veya 7 gün içerisinde hediye çeki/ödeme iadesi gerçekleştirilecektir.
Süresiz Pandora'ya ait

İade için adresimiz
Pandora
Perihan sokak No:68 Kat:1
Şişli
İstanbul
212 230 09 62

Ödeme İadesi
Ödeme iadesi 7 gün içerisinde hediye çeki veya tarafımza yapılan ödeme şekli ile (kredi kartı / banka havalesi) gerçekleştirilecektir.

Pandora Müşteri Hizmetleri

Sorularınızı ve taleplerinizi bekliyoruz:

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı